איך לעדכן את הלקוח באימייל ו/או בSMS כאשר חיוב עבר בהצלחה או נכשל?
- בכפתור העליון בחרו תשלומים
- לחצו בצד ימין על כפתור דפי תשלום
- לאחר מכן לחצו מצד שמאל על גלגל השיניים(עריכת דף תשלום)
- בחרו הגדרות ולאחר מכן הגדרות כלליות
- בחרו הגדרות דואר אלקטרוני
- כעת סמנו את הבחירה המבוקשת:
*עדכן לקוח כאשר החיוב נכשל בדוא"ל
*עדכן לקוח כאשר החיוב עבר בהצלחה בדוא"ל - אם ברצונכם ליידע את הלקוח בהודעת SMS יש לרכוש חבילה מתוך המערכת.
להדרכה ברכישת חבילה לחצו כאן
לאחר שרכשתם חבילה אנו נפעל לאשר אותה מרחוק בהקדם ולאחר מכן תוכלו לבחור הגדרות SMS ולסמן את הבחירה הרלוונטית.